با گذشت زمان، آلودگی بارندگی و … روی شیشه های پنجره جمع شده که هم تا حدی مانع وضوح دید و هم ورود نور خورشید به خانه می شود. پاک کردن شیشه ها کاری نسبتاً سخت و خسته کننده ای است و اغلب همه ما برای انجام، آن را به تعویق می ‌اندازیم. اما اگر این کار به درستی و به ترتیب زیر انجام شود، هم از سختی کار و دوباره کاری جلوگیری کرده‌ایم و هم در زمان کمتری به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

وسایل مورد نیاز تمیز کردن شیشه ها:

اسپری شیشه شوی پاکناز

دستمال تمیز و بدون پرز

مراحل انجام کار:

  1. یک روز خشک و ابری را انتخاب کنید.

به دلیل اینکه در صورت وجود خورشید، شیشه گرم شده و به محض اسپری کردن، شیشه شوی روی شیشه خشک می شود و شما زمان مناسب جهت تمیز کردن را از دست می دهید. اگر در روز آفتابی مجبور به انجام این کار شدید، بهتر است از قسمت هایی شروع کنید که در سایه هستند.

 

  1. ابتدا خاک و گرد و غبار را پاک کنید.

قبل از شروع کار خاک و جرم را از روی شیشه، قاب پنجره و چهارچوب با یک برس، دستمال خشک و جارو از بین ببرید . این این کار باعث می شود آلودگی روی شیشه به قسمت های دیگر منتقل  نشود و پس از اسپری کردن شیشه شوی به گل و لای تبدیل نگردد. بعد از این مرحله شیشه شوی را روی پنجره اسپری کرده و با استفاده از یک دستمال بدون پرز و با حرکات افقی و سپس عمودی شیشه را پاک کنید اینکار باعث می شود اگر روی شیشه ردی باقی مانده از بین برود.

شیشه شوی پاکناز تمامی رسوبات آب و لکه های سخت را به راحتی از روی شیشه پاک کرده و هیچ گونه ردی را روی آن باقی نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *